Eindelijk een PC in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jos Dool - WaarBenJij.nu Eindelijk een PC in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jos Dool - WaarBenJij.nu

Eindelijk een PC in Las Vegas

Door: Jos vd Dool

Blijf op de hoogte en volg Jos

16 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal, eindelijk een PC om even te laten weten dat we nog leven. We staan nu bij een automaat tussen de gokapparaten in Las Vegas, dus echt lekker op `aons gemak een verhaaltje schrijven lukt niet echt. Thuis maar het volledige avontuur beschrijven en de waanzinnig mooie foto's uploaden.

Even in vogelvlucht: Yellowstone was helemaal het einde. We hebben nog steeds heimwee. Wat zijn de geisers prachtig. Ook een aantal keer van heeldichtbij beren gezien (met jongen), met als absolute topper twee keer een zwarte beer vlak bij in een boom (eenmaal met jong). Tijdens een wandeling werden we eenmaal overvallem door een hevige storm. Om ons heel vielen overal bomen om. We moesten zelfs een paar keer onder en over net omgevallem bomen klimmen omdat het pad was geblokkeerd. Blij dat we heelhuids bij ons huisje waren.
Capitol Reef was weer heel anders. Onbekend, maar verbazingwekkend mooi. Zoals heel Amerika ons blijft verbazen, zo mooi.
Hierna stonden we bij de Bryce Canyon ons weer te vergapen bij zoveel moois. Alleen hier al een paar honderd foto's genomen.
Nu dus weer terug bij af, Las Vegas. Bloedheet, maar toch weer heel leuk als afsluiting. We zitten in een goedkoop hotelletje net buiten de 'strip' (waar al de themahotels zijn) en we gaan zo kijken of we met een dubbeltje miljonair kunnen worden. Als de volgende mail uit Yellowstone komt weten jullie hoe laat het is.

Mario en Wilma, bedankt voor de leuke 'huwelijkskaart' en alle anderen bedankt voor de emails. Leuk om wat van iedereen te horen.

Veel liefs, Ien en Jos

• 21 Juli 2008 - 09:14